lellogge

Alla inlägg den 6 november 2009

Av sofia kjellström - 6 november 2009 00:50

Idag, har varit en mycket blandad dag -.- Har haft ett reällt snack med mor och respektive som var mycket nyttigt. Sen har jag även fått igång min underbara underbaraste dator :D Gaaah! Fick rå damp förut när den gick igång..kollade på en massa bilder och filmer som jag inte har kollat igenom på över ett år! De va sjukt kul! Nu har jag nerdat the OC i ett par timmar också, eftersom det va på den här datorn jag hade säsong 4 :D Så nu känns allting, ovanligt bra faktiskt :) En härlig känsla som jag har längtat efter..


Nu ska jag nog sätta på en bra film att somna till. Imorgon måste jag till skolan en snabbis och hämta lite böcker..ligger rätt grovt efter nu när jag har sovit i en vecka O.o (no comments) Hoppas på en ny fresch start nästa vecka, då jävlar! Jag vill verkligen klara det här, och jag vet att jag kan! Det behövdes bara lite tid att inse att man behöver igentligen inte vara så olycklig som man väljer att va. Det går att va glad, om man väljer att va det :D PEP med OC varje dag i ett par veckor så är allting kanon sen xD Tänk vilken påverkan saker och ting kan ha på en....


näe, nu blire natta..sov gott era muppar!


over and outtttttt


xxxxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards