lellogge

Alla inlägg den 11 november 2009

Av sofia kjellström - 11 november 2009 13:17

I dreamed I was missing, you were so scared
But no one would listen, 'cause no one else cared
After my dreaming, I woke with this fear
What am I leaving when I'm done here?

So if you're asking me, I want you to know

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest

Leave out all the rest, don't be afraid
I've taken my beating, I've shared what I made
I'm strong on the surface, not all the way through
I've never been perfect, but neither have you

So if you're asking me, I want you to know

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest
Leave out all the rest

Forgetting all the hurt inside you've learned to hide so well
Pretending someone else can come and save me from myself
I can't be who you are

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest
Leave out all the rest

Forgetting all the hurt inside you've learned to hide so well
Pretending someone else can come and save me from myself
I can't be who you are




Sitter i ksolan och ska försöka komma på ett samhällsproblem men de går inge bra. Är för trött för att orka koncentrera mig just nu, lyssnar på twilight soundtracken istället ^^ :) Tycka om väldigt mke! Måste boka biljetter till New Moon också kom jag på..kanske ska göra de sen?! :P

Det är en halvtimme kvar tills vi får sluta..tror jag ska gå något tidiare så jag hinner med min buss. Skulle ha pratat med Monica efter skolan men de behöver jag inte nu, så då hinner jag med min buss, som går 10 i. Nu känner jag att jag pratar på väldigt mke om allt och ingenting ^^ Men men, är de inte de bloggar är till för? Jävlar vad bra texter twilight låtarna har då O.o Har inte tänkt på de förut..min favoriv (se oven ;P) har jag lyssnat på hur många gånger som hellst idag..men de är good stuff.


Lånade en engelsk bok förut också, till min eng uppgift som även den skulle va påbörjad för längesen. Det blev The Kite Runner! Så fruktansvärt bra bok..läste den när jag va i england så jag kan boken innantill typ ^^ Men den är värd att läsa flera gånger för den är, som sagt var väldigt bra ^^ :)


Nej, nu ska jag kolla lite mer låttexter sen ska jag börja dra mig mot bussen :P Ska simma sen så jag skriver nog inget mer idag, om jag gör det, kul! Hade bäst!


Ska vaccinera mig på Torsdag btw O.o


xxxxxx



Together. We will rock you.

Av sofia kjellström - 11 november 2009 10:28

Är i skolan och har håltimme.. passade på att skriva min och emmas projektplan så nu är de klart. Nu ska jag kolla runt på FB ett tag sen ska jag låna en bok på engelska som jag skulle ha gjort för 1000 år sen. efter de ska jag ÄTA! hungrig sm fan, han inte äta frukost förut för jag vaknade en kvart innan jag skulle gå till bussen ^^ haha. bara för att jag va försenad så glömde jag min mobil hemma :O Jag känner mig handikappad!


Hoppas på att simma sen. Skulle ha gjort de både måndag och tisdag men min aälskade vänner hade förhinder. Eller ja, Emma hade de, Eve va bara lat ;D <3 haha


Näe, nu ska jag va lite kreativ igen. Kom på att jag kan göra kontaktbladet :P Si ju lejter


xxxxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards