lellogge

Alla inlägg den 9 november 2009

Av sofia kjellström - 9 november 2009 20:05

Haräntligen bokat biljetter till England nu :D Åker den 28e December och kommer hem den 5e Januari. Kommer bli så sjukt kul, saknar alla min kompisar fruktansvärt mycket! Kommer även att hälsa på farbror Padi med familj i London de första dagarna också :) De kommer också bli jätte kul. Dom har precis köpt en liten dalmatin valp som är såååå söt, de blir skoj! Saknar kusin Linnea också, är alltid lika kul att va med henne ;D


Just nu sitter jag hemma och väntar på att få duscha. Ehm, inte för att det är nått som hindrar men man kan ju pretend att man har en anledning att sitta framför datorn :) Haha. Jag och Evelina va ute och gick förut i typ en och en halv timme för de blev ingen simmning för Eve orkade inte!! Nehoo, när vi va påväg tillbaka från tjärnheden så ha det nån, som vi tror är en cyklist som har blivit påkörd av en bil, som fick hjärt- och lungräddning och så va de två ambulanser och en räddningstjänst bil där O.o Precis utanför mon kiosken va de. De va lite läskigt, men jag antar att vi får läsa om de i tidningen imorgon ^^


Ska till Brobygrafiska imorgon med KTC på studiebesök, ska även till Tetra Pak. Kommer bli sååååå kul -.- Men men, måste man så måste man ^^


Kunde inte somna igår. Dels för att jag och Emma låg och sov tills halv 5 på eftermiddan och för att jag låg och tänkte på England hela tiden. Kände mig jätte smart när jag låg och intervjuade mig sj på engelska för att bli trött..de gick inge bra -.- Tillslut satte jag på TV.n igen och startade ett avsnitt av house, då somnade jag direkt. Tänk va doktor Greg kan åstakomma med sina spydiga kommentarer och grova stämma (O.o, insåg precis vad LAME de lät)..


Jäjä, nu ska jag gå och duscha..för nu har jag slut på anledningar att sitta vid datorn ^^ Sen blire HOUSE :D <3 Älska älska! Hade bäst tills vi hörs igen.


Puss å Kram smek på rumpestumpen


xxxxx 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards