lellogge

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Matteprov //

Av sofia kjellström - 23 november 2009 17:59

Har haft matte prov idag -.- Jobbigt! Plus att jag va tvungen att vänta i stan från halv 11 till 5 för jag va tvungen att hämta ut bio biljetter tills på torsdag..men åkte till Emma på HUC och hade bild xD haha..sen gick vi och åt på kebab house och jag är fortfarande mätt :O ;) Nu är jag hemma hos Emma och väntar på att hon ska bli klar för jag ska skjutsa henne till Breddan i Kil :) Sweet!


Vill att det först ska bli torsdag för jag vill se NEW MOON ;D;D :) Sen vill jag att det ska bli Lördag för då ska jag emma bengt dalle och nån mer åka till Örebro och bada :D KUL!


Men nu ska jag kolla min FB sen ska vi nog åka :)


Pusspök!


xxx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia kjellström - 26 november 2009 12:57

Jag har bytt tillbaka till blogg.se! Fortsätt läsa där :D   http://pookiie.blogg.se   pusspå´t ...

Av sofia kjellström - 25 november 2009 09:54

Sitter i skolan och har håltimme -.- vill att de ska bli lunch för jag han inte äta frukort imorse xD Va och simmade igår med Eve, den va mys :) fast vi frös typ jätte mke när vi kom dit så vi gick dirr till bubbelpoolen :P Sen träffade vi Sofie så v...

Av sofia kjellström - 21 november 2009 17:16

Har precis varit ute och ridit :) Va rätt mörkt men de va mysigt. mynta blev jätte svett x) Hon är tjock!   Jag och Emma ska snart dra till kil fast ska duscha först och så. Skriver sen eller imorn :)   xxxxx ...

Av sofia kjellström - 20 november 2009 20:28

Ligger i soffan med Affe i knät och kollar på Ella den förtrollade ^^ :) Emma och dom sitter just nu och käkar middag på nöjes och jag antar att dom är spända inför konserten ;D Ska snart ta med mig Affe och gå ner till Shell :) Ska bara kolla klart ...

Av sofia kjellström - 20 november 2009 19:03

Sitter hemma hos Emma. Ska va barnvakt åt Affe xD Dom ska på Takida på nöjes hela natten :D Dom ska typ åka nu och jag sitter här och kollar på bandy :) Hoppas dom får kul! Bloggar mer sen :)   Pusspå´t   xxxxxx ...

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards