lellogge

Alla inlägg den 17 november 2009

Av sofia kjellström - 17 november 2009 17:53

Är så förbannat trött idag..vet inte varför -.- va i skolan idag iaf. Tog bilen för jag är hemma hos mamma och orkar inte gå upp kl 5 (!!!!!) för att hinna med den enda bussen som går förbi här :S Anyhoo, mamma sa att hon hade tankat min bil, men när jag är i skåre typ så ser jag på mätaren att det gick att åka 0 km O.o Fick panik jag, xP Gött om jag hade fått bensinstopp på stora vägen liks ^^ Men de gick bra. Fick stanna och tanka dock så jag kom försent till KTC, men whatever liksom ;D skulle bara ha halv dag på KTC idag, sen skulle vi på studiebesök på KONSUM D: Pallar inte konsum så jag åkte hem ist (A) Haha.


Har mojat i stallet idag också. Börjar bli riktigt bra. Har satt upp stolp och sågat till järn stommar och dret :) fick även använda pers nya helt jävla livsfarliga järn knig att såga av bult och grejer med x) Trodde jag skulle såga av mig sj armen ett tag ^^ Jäjä. Tänkte rida idag också men det började ös regna och så blev det mörkt så fort så jag la ner den tanken för idag! Fast Anna kom nu och hon har en såndär superduper pannlampa som man ser as bra i mörker med så jag antar att hon hade tänkt sig ut med linus :P Nu ska jag försöka få ordning på mina datorhögtalare så jag kan nerda OC och plugga lite. Sen ska jag faktiskt sova tror jag O.o Är så jävla trött! Är ledig imorgon också så jag behöver inte gå upp så tidigt ;D 2 lektioner på torsdag och ledig fredag..rätt soft vecka om man får säga det sj :)


hade bra alla! Puss å kram!


xxxxxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards