lellogge

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av sofia kjellström - 14 oktober 2009 21:41

Haha, nejdå..men längtar :)


Idag har varit underbar..allting har bara flytit på och varit underbar. jag har varit glad och pigg och skolan va jätte kul. I wish -.- Raka motsatsen och du får min dag....vad lång tid ska det ta innan jag blir som fölk igen?!


Fölkrace på Lördag, ska bli kul. Hoppas det inte är lika kallt som det har vart idag "/


Träffade Emma och Eve i Deje en stund förut också. Auktion ^^ Sen åkte jag och hämtade mamma och nu är jag här. Har precis matat min hund med jätte mke skinka, haha, hon är tjock!


Hoppas på en bra dag imorgon, vilket jag tvivlar på eftersom den börjar med ett biologi prov som jag kan ingenting av typ. Mina bio böcker var nämnligen hemma hos Sandra fick jag reda på idag ^^ Bra där.


Jävlar vad varm det är kände jag nu O.o Shit, känns som om jag ska explodera xD Kanske är för att jag sitter med dubbla lager byxor och tröjor O_o vem vet ^^


Nu ska jag ta en dush sen ska jag sova!!!!!!!! Höjdpunkten på dagen :P Imorgon lovar jag att jag inte ska klaga på vad dåligt allt är, så jag ska skriva om....öhm, rosa kor eller nått ^^ kan bli intressant :)


Hade gött så slynes och hores vi...puss påt xxx

Av sofia kjellström - 14 oktober 2009 09:59

sitter i skolan och har håltimme, Skräll! Fett tråkigt. Har precis haft matte och är helt slut i huvet redan ^^ Kände att det kanske va lika bra att va med på lektionen eftersom jag har varit borta 4 lektioner i rad O.o ooops!

Ville inte ens åka till skolan idag xD Fast mamma tvingade mig -.-

Dagen började bra iaf...not!

Försov mig, han typ inte äta frukost...sen så kom jag på att jag hade glömt mitt busskort i Deje (skräll att jag glömmer nått. När jag skulle ta ner hö till min häst innan vi skulle åka så får jag typ jätte mycket hö mojs i håret, det är ju jävligt snyggt (jobbar på min bonne image vetni^^). Sen när vi väl hade kommit iväg mot Deje så kom vi försent till bussen så jag va tvungen att åka bil till skolan, palla när man är ap trött O.o Men men, gött när man slutar sen då är det bara att sätta sig i bilen och köra :)


Sen, som sagt hade vi matte. Resten av klassen har för tillfället Svenska, vilket jag har läst på distans medans jag va i England. Så jag slipper det iaf, gött! Sen ska vi äta :D Woop woop! Efter det så ska vi ha Samhällskunskap och sen får jag åka hem :) Måste plugga biologi dock, har prov imorgon -.-


Hur fördröjer man tiden? Hm, Mata fiskarna på FB kanske?! haha:Done!

Nudå? jaja, jag kommer på nått..Hade gött alla :D


Pussss xxxxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards