lellogge

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av sofia kjellström - 16 oktober 2009 16:19



Nu jävlar mår Fia inte bra! SIMMADE KL 7 IMORSE -.- Fattar inte hur fan vi orkade de xD Anyhoo, vi simmade en timme innan jag körde Emma till fif och sen åkte vidare till Kil. Skulle till sjukgymnasten. Det var myyyycker smärtfullt -.- Han hade en såndär lärling hos sig så jag fick va typ försökskanin xD Haha, det va intressant ^^

Efter det så åkte jag hem till Deje och la mig i sängen och nerdade House tills kl va halv tre (A) Då va jag tvungen att åka och hämta mamma och köra hem henne. Passade på att sitta vid datorn ett tag när jag ändå är här :)


Ska tillbaka till Deje sen. Ska till Karlstad, Kalvholmen imorgon och jobba som funktionär på Fölkrace. Ska bli fett kul :D Jobbigt att gå upp så tidigt igen bara ^^


va ute och fotade lite igår här hemma på gårn :) Tog med mig min hund som modell ^^ Blev några riktigt mysiga bilder faktiskt :P

Enjoy.................




 

Väldigt intressant. Löv........

















'











Den här bilden tog jag enbart för jontes skull. (om du läser det här så är det den kon som är närmast som du ska rida på ;D )


 

Min hund är en softie..vacker är hon med :)



En till väldigt intresssant bild. Löv.......

    

Min hund igen :) Med visten i bakgrunden :P




Här är hon igen :) <3


    

Utsikt från köksfönstret :)


  

Min mupp katt som förföljermig vart jag än går, och som attackerar min hund ^^ Knas katt!


Lite mysiga höst bilder sådär. Precis vad du behövde eller hur?! :)

Ha det super :D xxxxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards