lellogge

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av sofia kjellström - 25 oktober 2009 22:08

Har precis bombat Madde med en massa frågon om kommande helg. Väldigt bra att få reda på vad som kommer hända, när vart och hur :) Är ju toastmaster så lite koll borde man ju ha ;) Jaja, har bestämt mig för att vi åker kl 11 på Torsdag så är vi framme vid 1-2, vi är rätt dryga av oss ;D Det blir nog bra, ser verkligen fram emot att få se en av mina bästa vänner gifta sig med mannen hon älskar :) Önskar dom all lycka! <3


Har haft väldigt mke att göra idag -.- gick upp kl 7 för att ge hästarna frukost och ta hand om stallet..sen fixade jag frukost åt mor min. Sen va jag tvungen att hjälpa Per med att hämta en foderhäck i Knussre som tog typ 2 timmer "/ Regnade och hade sig ^^ Sen så fixade vi in den i hagen och körde in en bal till kofanskapen. Dom blev glada! Efter det så skruvade vi lite på traktorn, va tvungen att skruva loss lyftarmen för den va alldeles böjd. Sen bar det av till Skåre med den! Gissa om jag såg ut som ett lermonster efter jag hade bökat runt under traktorn för att komma åt alla bultar O.o Haha!


När jag kom in så gick jag ut igen. Kom nämnligen på att jag måste ge hästarna middag. Tog in Lina också för det regnade så innåt helvete! Passade på att ta med ved in och tända i pannan för jävlar va kallt de va i huset. Nu dör jag typ av värmeslag ^^


Lagade mat..tog hand om disken..gick igenom en massa kort på mig och brorsan sen vi va små. Jag VA (är) verkligen en mongomupp!


Sen städade jag på mitt rum. Och den som vet hur det brukar se ut där jag håller till förstår att de inte är ett lätt jobb! Men nu jävlar ser de ut som om kungen själv bor där inne! SEN, fick jag sätta mig ner, ta det lugnt, dricka en kopp te och chilla framför datorn. har vart en lång dag idag ändå..att en timme extra kan kännas som 10 O.o


Nu tror jag att jag ska gå och avlida i min säng. Ska nog duscha först. Oh. Ja. De gör jag!


God morgon god morgon, e körv?!


Natti <3<3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards