lellogge

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av sofia kjellström - 19 oktober 2009 15:09

Brist på rubrik!!!!!

Är hemma hos lilla mamsi och ska snart ut och rida på en ko....HÄST menar jag. (har kor på hjärnan just nu -.-) Va på IKEA förut, som sagt och köpte massa grejer till min hund (A). kunde inte låta bli ^^


Känner mig fortfarande seg efter helgen. Börjar bli gammal tror jag........


Snack på återträff med Circle of löööve ;D Låter mycket bra tycker jag! Sakna sakna sakna! Ska lägga upp mina GD bilder snart också. LOVAR! Men jag är segare än vanligt såhär dags på året. Undrar varför. (intar en funderande position och funderar över VARFÖR jag IGENTLIGEN är så seg, måste va genfel!)


Nej, nu ska jag nog gå ut till min hest! Min gula hest som är en fluffboll! Simma ikväll! Gött :D


Hade bäääääääst xxxx

Av sofia kjellström - 19 oktober 2009 09:11

Försöker komma på en snygg och bra logga till vårat företag i skolan. Går inte så jävla bra på morgonen, men småideer får jag iaf :) Vet inte vart jag kan göra den dock, någon som fan Photoshop som kan hjälpa mig? (A)


Helgen är -bortglömd! Av vissa anledningar........over and out!


Jag har fett mycket att göra idag "/ Kommer åka runt som en galning här i Kstad och föröka hinna med allt som jag tänkt. Sen ska jag till Kil och träffa Marcus också (!) och sen ska jag simma med Emma. Men vafan, det fixar sig. Känns rätt gött att jag slutar hyfsat tidigt iaf..en tre timmarslektion på morgonen och sen får vi gå hem. Det är rätt soft :) Efter det så ska jag åka till Bergvik och köpa badkläder och en klänning till nästa vecka, handla mat, gå in på IKEA och köpa lite grejer till bilen. Sen till Marcus vid 4, sen hem till Deje vid 6 typ :) Måste hinna plugga lite idag också O.o hur fan ska jag hinna med de ^^  aja!


Vi hörs kanske senare..annars så skriver jag mer imorgon :) Hade gött!


// Mongomupp!


xxxxxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards