lellogge

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av sofia kjellström - 31 oktober 2009 16:48

Sitter i soffan och tar det lugnt för tillfället, vi funderar på att köpa pizza snart. Hungriga som fan är vi xD Känner mig rätt sleten efter igår så party humöret är väk inte på topp men det kommer väl snart antar jag. Ska äta nått, sen fixa alla kostymer och drn dks vi nog dra till en lokal pub.


kollar på i want to work for Diddy, de är fan helt sjukt ibland. Att en människa kan vara så förbannat *bortskämd* med allt O.o Sjukt.....


Nej, nu måste man kanske röra på sitt feta arse och göra något nyttigt? Äta pizza tycker jag låter som en nyttig grej att göra. Jag är iaf vääldigt hungrig så jag maste ha mat innom en kort tid annars blir jag folkond och ilsk x)


Nu kommer jag nog inte blogga mer idag så jag önskar er en trevliga Halloween :)


Puss o Kram


xxxx

Av sofia kjellström - 31 oktober 2009 13:06

Bakfull? Nope (A) Känner mig helt ok faktiskt. Något ont i ryggen efter att ha sovit på en hård soffa i två nätter men annars är jag på topp, ska duscha nu också, pricken över iet de ;D


Vaknade av att Sandra prasslade omkring i köket så jag gick upp och åt frukost :P Medans de andra två grisarna låg kvar och snarkade ikapp xD Sen så har vi plockat ihop alla tomburkar och glas (O.o) MYCKET! Men jag har kvar: Tre kopparberg päron, tre rekordelig, två smirnoff, en flaska sprit och en california white :) Haha, dedu ;D


Men nu ska jag gå och dricka oboy, sen ska jag duscha :)

Over and out


xxxxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards