lellogge

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av sofia kjellström - 24 oktober 2009 20:11

Min katt ligger bokstavligen talat på datorn "/ Lätt att skriva då ^^


Kom hem till mamma med Tidning, Filmer, Polly och kort förut..Hon blev jätte glad (A) Pratade med bror min förut också :) Han har gjort högskoleprovet idag ^^ De gick bra tror han. Hoppas!!!!


Vart ut till stallet och fixade allt där, tagit hand om köket, och lagat mat. Helt slut efter gårdagen är jag också ^^ Imorgon ska vi sanda i stallet och jämna ut och fixa allt inför kommande vecka. Ska även ta ner ett 20 tal halm balar från ränne och flytta dom till maskinhallen och grundstäda i köket. Kommer ha häcken full tills jag åker till Arboga på Torsdag "/ Men men, måste man så måste man!


Min katt är jobbig!


Funderar seriöct på att slänga min mobil åt helvete för det ringer tamefan hela jävla tin! xD Nej, men, jag skulle inte klara mig utan min mobil så det kommer jag inte göra. önskar bara att folk borde fatta att man inte orkar prata i tele 24/7! Men vissa kan jag prata med när, var och hur som hellst (: <3


Nu ska jag gå upp på mitt rum och försöka få lite ording på det rummet också. Jaja.


Thank you for listening

over and out


xxxx 

Av sofia kjellström - 24 oktober 2009 15:34

Är hemma hos Emma. Vaknat efter en vääääldigt lång natt som chaffis^^ Men kul va de! Ska åke hem nu till min mamma för hon är handikappad och behöver hjälp ^^ (bröt nyckelbenet igår ;P). Fast först handla :)

Skriver mer sen :) <3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards