lellogge

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

KTC //

Av sofia kjellström - 20 oktober 2009 13:11

Sitter på Karlstad teknik Center at the mo och föröker få ordning på min Design historia uppgift (Coco Chanel) :) Går jävligt bra om jag får säga det själv. Blir väldigt snyggt (Y) Kan lägga upp en bild på hur den ser ut (A) Haha..


Lyssnar på Demoted med Prima Donna :) Bra låt!


Kollade på en film förut som handlade om att *välja glädje* av Kaj Pollak. Va faktiskt väldigt intressant och allt han sa stämmde in på precis allt. Tycker att min familj ska se den, då kanske dom fattar att det inte är någon ide att bli sur över minsta lilla grej! Man har ju faktiskt val i livet, VÄLJ att inte bli arg. Simpelt!


Stray Doll! Fett bra låt :) Diggar texten ;D Haha.


Ska storstäda idag när jag kommer hem -.- Orkar igentligen inte man jag måste, ser förjävligt ut hemma xD haha. Men det blir ju alltid bra i slutändan. Ska försöka hinna med att plugga lite matte och samhäll sen också.


Imorgon ska vi ha såndär dret i skolan där dom berättar om en massa yrken. (Yrkesinformation för dom som inte förstår min underbara svenska). Tror jag ska gå på Fotograf, Musik, Journalist, och Skogsbruk^^ men jag vet inte än. Det märks imorgon. Rätt gött med inställda lektioner imorgon också ;) Ingen matte, ingen samhäll! Fan va nice!


Crimson Lust!


Nu ska jag faktiskt åka hem. För jag är klar med allt här ute på KTC ^^ Ska väl in i stan och träffa Gurra en sväng också, ska ta samma buss hem ^^ (A) Längtar tills nästa vecka då vi ska åka till Arboga :D Woop woop! Hoppas allting löser sig och att det blir en förbannat jävla bra helg ^


Hade gött era mongomuppar xxxxx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia kjellström - 26 november 2009 12:57

Jag har bytt tillbaka till blogg.se! Fortsätt läsa där :D   http://pookiie.blogg.se   pusspå´t ...

Av sofia kjellström - 25 november 2009 09:54

Sitter i skolan och har håltimme -.- vill att de ska bli lunch för jag han inte äta frukort imorse xD Va och simmade igår med Eve, den va mys :) fast vi frös typ jätte mke när vi kom dit så vi gick dirr till bubbelpoolen :P Sen träffade vi Sofie så v...

Av sofia kjellström - 23 november 2009 17:59

Har haft matte prov idag -.- Jobbigt! Plus att jag va tvungen att vänta i stan från halv 11 till 5 för jag va tvungen att hämta ut bio biljetter tills på torsdag..men åkte till Emma på HUC och hade bild xD haha..sen gick vi och åt på kebab house och ...

Av sofia kjellström - 21 november 2009 17:16

Har precis varit ute och ridit :) Va rätt mörkt men de va mysigt. mynta blev jätte svett x) Hon är tjock!   Jag och Emma ska snart dra till kil fast ska duscha först och så. Skriver sen eller imorn :)   xxxxx ...

Av sofia kjellström - 20 november 2009 20:28

Ligger i soffan med Affe i knät och kollar på Ella den förtrollade ^^ :) Emma och dom sitter just nu och käkar middag på nöjes och jag antar att dom är spända inför konserten ;D Ska snart ta med mig Affe och gå ner till Shell :) Ska bara kolla klart ...

Presentation


KåJi ****

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards